WII WHELL.
Razvoj Wii volan počeo je negdje 2006. godine kada je dizajner igre Hideki Konno odlučio razviti volan, vjerojatno za sljedeću dionicu Mario Kart. To je spomenuto nakon završetka Wii, u fazama planiranja Wii Zapera.
Mnogo različitih (tridesetak) različitih prototipova za WII WHELL napravljeno je sve dok nisu zaključili s konačnim proizvodom (prikazanim gore). Prva je bila loše napravljena gumena školjka koja nije bila namijenjena puštanju, već je bila samo polazna točka. Wii Remote zaglavio se poprilično i cjelokupni je dizajn bio ružan. Prema dizajnerima, stvaranje ovih prototipa pomoglo im je da odluče kako konstruirati savršeni WII WHELL – tj. Gdje treba smjestiti Wii Remote, kakav bi oblik trebao biti i tako dalje.
Nakon njihovog prvog posjećivali su zabavne parkove i promatrali kotače stacionirane na gokartama i primijetili njihov neobično kvadratni dizajn. Oni su to oponašali, iako su u konačnici smatrali da bi okrugli dizajn bio prikladniji.
Težina je također uzela u obzir jer potrošači čak i razliku od 30 grama ponekad mogu potrošači smatrati preteškim. Ispod je galerija različitih prototipa.
Trivijalnost
- Zlatni WII WHELL ponudio se kao predmet koji su obožavatelji mogli kupiti koristeći bodove primljene putem Club Nintendoa.
- U studenom 2008. Burger King i Nintendo udružili su se kako bi predstavili igračke povezane s Nintendo-om. Jedna od igračaka imala je Yoshi pogon na kartingu koji se mogao lansirati putem igračke Wii Whee
Nintendova druga igra koja je napravljena s obzirom na Wii Wheel bila je Excitebots: Trick Racing. Programeri su objasnili da su neki ljudi preferirali Wii Wheel nad standardnom upravljačkom shemom. - Budući da je ljuska, Wheel se može koristiti za bilo koju igru koja koristi sličan način upravljanja.
There are no Recenzije yet.